40dagar

datum: 2012-03-02  tid:  22:12:46

Idag är det exakt 40dagar tills bebis är beräknad! Tiden går så fort denna gången, men samtidigt sakta!

Dagen idag har spenderats med Emilia och Maya, vi skulle egentligen till Emmöbler i Vinslöv men vi valde Bromölla möbler istället för då kunde vi ta en tur inom både Markislagret och Mairo också! Blev lite små köp och en ny rullgardin från Mairo till bebis rum, som vi tittat på innan men fanns inte i vår strl då men nu så! Mairo har så fina saker synd bara att det ska vara så dyrt :(

Hittade även nytt köksbord jag skulle vilja ha, då det vi har idag tar så stor plats i köket men men!
Ska möblera om om och fixa lite här hemma först sen får vi se om möbleringen går att fixa så som jag tänkt för då kanske det kan bli nytt :)

Nu ska jag och min tjocka mage och onda rygg lägga oss i sängen, tar på krafterna att vara ute och flänga hela dagen!

Imorrn blir det stan en sväng, fixa present sen blir det 30års kalas och sen får vi se vad kvällen bjuder på!

God natt




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0