Mini tripp

datum: 2012-11-23  tid:  23:31:32
Sista dagarna eller ja senaste 1,5veckan har vi haft fullt upp.
 
Förra tisdagen kom syster och dotter från Sthlm på besök och stanna tills igår.
Blivit massa bus, lek, bråk, tjafs, kramar, och pussar.
Ja fullt upp med två treåringar.
varit och lekt på barbacka hann vi med, så kul hade barnen.
 
mitt i besöket från Sthlm hade vi en tripp till Lalandia bokad med svärisarna.
en helg fylld med bad, mat, lite gott vin, trevligt sällskap.
Vilmer älska att bada, bada massor och likaså Lily.
 
Nu är här tomt i huset, eller ja ljudnivån är lite mindre iaf.
 
Nu är det helg och sambon är hemma.
 
Idag har vi myst med mamma och sambo, ätit tacos och pannacotta.
 
Lily springer nu mer både fram och bak i gåstolen och når sina mål, öppnar mammas kökslåder är kul.
 
Hon växer så det knakar, nästa vecka blir hon 8månader!!!!!!
 
Vilmer är fortfarande blöjfri på dagarna och har inte hänt många olyckor, mammas Liten börjar bli stor gosse om inget annat trotsig, =)
 
Ihelgen är det däckbyte och kalas
 
OCh ja det var äntligen min tur, efter 7år har jag nu fått min plats, mitt jobb, där jag tillhör ordinarie personalgrupp
=)
 
 
 
 
Två av kusinerna.
Sonen min och guddottern,



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0