17januari 2013

datum: 2013-01-17  tid:  21:24:37

Idag är det 3år sedan vår son döptes i Vä kyrka!
Det är även hans namnsdag tillsammans med far i himlen!

<3 Tony

I måndes var det min dag, firade den dock i söndes med min familj och ska firas på söndag igen! Vilmer och pappa hade gjort tårta till mig när jag kom hem från jobbet och köpt Fina rosor, mina älskade pojkar!

Nu har jag jobbat 2veckor snart och det går riktigt bra faktiskt, saknar barnen massor dock, men så mysigt att komma hem till dom och se glädjen i deras ögon när dom ser mig!

Jobb imorrn igen sen är det ledig helg :)

Har läst ut alla femtio nyanser böcker och så sjukt bra dom var! Tur dom ska komma i film så småningom!

Massa massa tankar till dej <3

Gammal bild på dockan!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0