Lily kan

datum: 2013-01-06  tid:  21:26:21

Då inlägget inte ville läggas upp igår så provar vi igen idag

Igår reste Lily sig i sängen alldeles själv, hon skrek till på morgonen och det brukar hon göra för att uppmärksamma oss att hon e vaken!

När Simon väl reser sig sen så står hon upp själv!

Vår älskade lilla docka!

På G att krypa också, eller ja hon ställer sig på alla 4 sen juckar hon lite och den blir det plattfall :) men hon ålar sig runt iaf :)

Vinkar glatt gör hon också, säger man hej eller hejdå så vinkar hon! Gjorde det första gången till min morfar! Morfar bara hejdå Lily så vinkar han, jag svarar hon kan inte vinka än, tji där fick jag för Lily höjer handen och vinkar glatt :) en snopen mamma och stolt gammelmoffor :)

Idag är min sista dag på denna mammaledighets perioden, imorrn är jag åter i tjänst, dock har jag mitt första pass på tisdag :)
Känns både bra och mindre bra! Men självklart kommer barnen ha det precis lika bra med pappa hemma! Han ska få njuta av barnen precis som jag!

Nu mys med Liten innan han somnar!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0