Alv

datum: 2014-06-02  tid:  12:26:18
Halva helgen har spenderats på Astrid Lindgrens värld i Vimmerby!
Vi var där för två år sen också och tyckte det var så mysigt så vi körde en repris, Lily var bara två månader sist och nu 2år och hon bara älskar Pippi och emil! Så en tjej som vart helt galet glad och bara lekt två hela dagar! Storebror har njutit lika mycket han! 
Vi var där tillsammans med min syster och hennes familj och äntligen fick jag träffa min systerdotter/guddotter! En fin liten flicka som föddes 31mars vid namn malvina! Jag och Simon har fått den stora äran att vara gudföräldrar, tack <3

Livet leker på och vi längtar mer än mycket till semestern just nu! Bara få njuta fixa färdigt där hemma och så! En vecka på Böda camping ska det också bli! Men först kör vi midsommar :)













Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0